ad

בית ספר תיכון אורט (רבין) מ"מ

בית ספר מקיף מ"מ ראשון בכרמי גת פתח את שעריו לתלמידים ב- 1 בספטמבר 2020. ביה"ס תוכנן ועוצב ע"י משרד אליקים אדריכלים תוך ראייה פדגוגית המאפשרת גמישות מרחבית, והוא ממוקם במתחם 07 בשדרות אבני החושן.

אורט כרמי גת

בית ספר אורט כרמי גת

אודות

בית ספר אורט כרמי גת משתייך לרשת אורט, הרשת הטכנולוגית-מדעית המובילה בישראל. החל מהשנה רשת אורט תהיה אחראית על החינוך העל יסודי בבית ספר החדש.

תלמידי בית ספר רבין עברו ללמוד לבית ספר תיכון חדש בכרמי גת יחד עם התלמידים החדשים שהצטרפו מכרמי גת. בביה"ס לומדים תלמידים ז'-יב'. בעתיד בית הספר צפוי להכיל מעל 1,000 תלמידים. תיכון צומח לכיוון מדעים, חברה ואמנות.

בית ספר אורט כרמי גת הינו תיכון מדעי המכיל 18 כיתות לימוד גדולות שמגיעות לכ- 75 מ"ר בממוצע, עם מרחבי מעבדות הפזורות בשטחי בית הספר ומתחמי למידה חוויתית. בית הספר זה נבנה על סטנדרטים גבוהים ביותר, בטכנולוגיה מתקדמת ובניה חכמה שתבטיח למידה איכותית לתלמידים לצד היתרונות המוכחים לבניה חכמה וירוקה. בבית הספר ישנם חללים המאפשרים שהייה ולמידה, לא רק פורמלית.

אורט כרמי גת מראה מהצד

מראה מהצד

אקווריום

אקווריום

חצר אורט כרמי גת

חצר

מגרש אורט כרמי גת

מגרש

אורט כרמי גת מבט מלמעלה

מבט מלמעלה

אורט כרמי גת בפנים

ערכי בית הספר

בית ספר אורט כרמי גת פועל כמוסד חינוכי, לימודי טכנולוגי, מתפתח ואיכותי עבור תלמידיו, מוריו, ההורים והקהילה. צוות בית הספר מוביל את התלמידים ללמידה איכותית ומתקדמת לחינוך ערכי, מנהיגות ותרומה לקהילה ומוביל את תלמידיו להישגים לימודיים בדגש על פיתוח תפקודו של כל תלמיד.

צוות בית הספר

בתיכון אורט כרמי גת פועל צוות חינוכי מקצועי המחנך את דור העתיד ומוביל את התלמידים להישגים גבוהים. צוות ותיק, מקצועי ומיומן עם הרבה אהבה לתחום, מכוון את התלמידים לממש את הכישרון והחכמה הגלומים בהם. מרבית הצוות בעל ניסיון של מעל 20 שנה בהוראה. בית ספר אורט כרמי גת הוא בית חינוך השם דגש על קיום מענה להטרוגניות של האוכלוסייה, תמיכה לימודית ומתן מענה אישי, מקצועי ודיפרנציאלי באופן שמחזק ומטפח את עוצמתו של כל תלמיד.

כיתות לימוד

בית ספר מכיל 36 כיתות לימוד מרווחות, שטופות אור ומרוהטות בריהוט חדש. הכיתות מגיעות לכ- 75 מ"ר ומאפשרות סביבת למידה נוחה ונעימה.

כיתת לימוד

כיתת לימוד

 

מה לומדים?

בבית ספר מקיף אורט כרמי גת לומדים מקצועות ליבה ברמה גבוהה: מתמטיקה 5 יח"ל, אנגלית 5 יח"ל, מדעי המחשב, פיזיקה, ביולוגיה, כימיה, ערבית, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, תיאטרון, אמנות ומדעי הטכנולוגיה.

מגמות לימוד

מגמות לימוד מעשירות לכיתות י'-יב' הכוללות מדעי המחשב, פיזיקה, ביולוגיה, כימיה, ערבית, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, תיאטרון, אמנות, מדעי הטכנולוגיה.
*מדעי הטכנולוגיה- מטרת המקצוע מדעי הטכנולוגיה היא להקנות כישורי חשיבה וידע טכנולוגי במשולב עם היבטים מדעיים וחברתיים ולטפח אזרחים נאורים בעלי מיומנויות פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית ויצירתית, ואחריות וערנות לחייהם ולסובב אותם.

קבוצות העשרה

קשת רחבה של קבוצות העשרה לכיתות ז' ביניהן תיאטרון, אמנות כדורעף, פילאטיס ואסטרונומיה.

חזון

להיות מוסד חינוכי איכותי מוביל ומתווה דרך, המכוון את תלמידיו להיות אחראים, מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית. כמו כן לחשוף תלמידים לעולם מדעי וחדשני ולשלב אותם בהשכלה הגבוהה.

ביציאה מאורט כרמי גת

מחוץ לבית הספר

ברזיות מים אורט כרמי גת

ברזיות

קשירת אופניים

מתקני חניה לאופניים

פנים בית ספר אורט כרמי גת

לובי

כניסה לאורט כרמי גת

כניסה לבית הספר

אורט כרמי גת מראה מבחוץ

צמחיה

אורט כרמי גת מבפנים

לובי

שירותים נוספים לתלמיד

  • ספריה- ספרייה זמנית משמשת להתכנסות, הרצאות מרכז למידה. בעתיד צפויה להיבנות ספריה קבועה.
  • חדרי מחשבים- בבית הספר יש 2 חדרי מחשבים בעיצוב ייחודי ונוח.
  • מעבדות משוכללות- 3 מעבדות משוכללות בבית הספר לסביבה לימודית חינוכית.
  • אולם ספורט- בבית ספר מגרש משחקים גדול. בעתיד צפוי להיבנות אולם ספורט מרווח בצמוד לשטחו של בית הספר.

שיתוף פעולה עם קהילה מקומית

בית הספר בונה קשרי קהילה עם תושבים מקומיים במטרה לחזק את הקשר הסביבתי ולהגביר לכידות קהילתית. בהמשך, בית הספר יוכל לתת מענה גם לצרכים חברתיים-תרבותיים של הקהילה בשעות אחר הצהריים והערב.

יתרונות בית הספר:

– מבנים חדשניים ומרווחים
– צוות מורים ותיק נבחר בקפידה רבה
– ליווי אישי לכל תלמיד להבטחת הצלחתו
– כיתות מאובזרות מתקדמות
– פעילויות העשרה
– מעורבות חברתית

מנהלת בית הספר

מנהלת בית הספר אילנה גז, תושבת אשקלון ואמא לשני בנים, בעלת ותק של 32 שנים בהוראה מכיתות א' עד יב'. אשת חינוך ותיקה שמשה בתפקידים רבים ובכירים ביניהם מחנכת בתיכון, רכזת חברתית וקהילתית, מנהלת פרוייקטים חברתיים של בית הספר ועוד.

אילנה גז מנהלת אורט כרמי גת

גב' אילנה גז שלישית משמאל, מנהלת בית ספר אורט כרמי גת

למידע נוסף: rabinkg@walla.com

 

בתי ספר נוספים הפועלים בכרמי גת:

בית ספר כרמים מ"מ
בית ספר שבזי יסודי חמ"ד

2022 קידום ובניית אתרים FOXIE

© כל הזכויות שמורות - shhuna.co.il. אסור להעתיק, לשכפל או להשתמש בכל צורה בתוכן האתר ללא אישורו המפורש של בעל האתר.