המאבק בקורונה COVID-19 עולה שלב אחר שלב, מצב הקורונה בישראל עומד על 250 חולים מתוכם ארבעה במצב קשה.
הגשת התביעות לביטוח לאומי לפעמים אורכות זמן לאיסוף מידע רפואי.
לאחר שליחת כל המסמכים והגשת תביעה לביטוח לאומי התובע מוזמן לוועדה רפואית.
נגיף הקורונה השפיע גם על וועדות רפואיות בביטוח לאומי.
הודעת ביטוח לאומי:
על פי הנחיות והתנאים שיצאו ממשרד הבריאות אין אפשרות לבצע את הוועדות למבוטחים.
הודעה לגבי וועדה רפואית:
מכיוון שלא ניתן לבצע את הוועדות אזי יקוימו ללא נוכחות המבוטח.
הוועדה הרפואית תסתמך על מסמכים רפואיים כדי לקבוע אחוזי נכות.
עם זאת מוסיפים כי ישנם מקרים אשר יצרו קשר עם המבוטח או מי שמייצג אותם.
הודעה לגבי וועדות ערר:
כל וועדות הערר יבוטלו עד להודעה חדשה זאת לפי ההודעה של ביטוח לאומי שיצאה בתאריך 15.3.
תושב המרכז המוזמן לוועדת ערר למחר (17.03) מספר "אני כבר מספר ימים מנסה לקבל תשובות ואין מענה" והוסיף, "התקשרתי למרכז השירות של ביטוח הלאומי וההמתנה ארוכה מאוד. כעת נמסר שכל הקווים תפוסים ויש להתקשר מאוחר יותר, לכן אין באפשרות המשרדים לענות והשיחה מתנתקת". נראה כי מרכזי השירות נופלים תחת עומס פניות האנשים ועבודה במתכונת מצומצמת מגבילה גם היא את נתינת השירות לאזרח.
להודעת ביטוח לאומי לחץ כאן
לאתר שירות אישי בביטוח לאומי לחץ כאן
מוקד טלפוני שירות לקוחות ביטוח לאומי 6050*
או 04-8812345
הכתבה הוגשה באדיבות מאת אופיר מעטוף